Wij zijn weer in Ghana!!!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van John en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu Wij zijn weer in Ghana!!!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van John en Yvonne Aalten - WaarBenJij.nu

Wij zijn weer in Ghana!!!!

Door: Yvone

Blijf op de hoogte en volg John en Yvonne

01 Februari 2010 | Ghana, Accra

Wij zijn weer in Ghana van eind januari t/m half maart.
Lees hier wat wij allemaal gaan doen voor de stichting Kidz Active en de organisatie Vrijwillig Wereldwijd.

Groetjes John en Yvonne

xxxxxx Patries

• 01 Februari 2010 - 14:17

Pascal:

hey dame en heer,
    heel veel plezier en succes in Ghana.
    groeten pascal

• 01 Februari 2010 - 14:43

Miranda:

Heel veel plezier en succes in Ghana.

Kus Miran

• 01 Februari 2010 - 14:57

Saskia:

hoi von en john, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. fijne tijd toegewenst,
    kus saskia

• 01 Februari 2010 - 15:07

Mary:

Echt leuk om jullie zo te volgen.

Gr. Mary.

• 01 Februari 2010 - 15:32

Maria:

Hallo,

Leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Veel plezier en succes.

• 01 Februari 2010 - 18:12

Daan:

Hai lieffies,
    Ik mis jullie nu al weer.. Het is altijd weer ff wennen als jullie weg zijn!
    Uiteraard gaan wij jullie volgen! Heb nu al zin in al jullie spannende en komische verhalen!
    Geniet van jullie trip!
    Kuzzz

• 02 Februari 2010 - 08:48

Jeroen:

Hoi,
    Een hele goede tijd daar. Jammer dat het weer een beetje tegenvalt.
    Groet,
    Jeroen

• 02 Februari 2010 - 18:36

Chantal:

Jahhhhhhhhhhh hier zat ik al op te hopen, heerlijk om jullie weer te kunnen volgen.
    Ik heb geen boek meer nodig.
    Heel veel plezier en natuurlijk succes.
    Dikke kuzz van ons

• 03 Februari 2010 - 06:32

Rob & Esther:

John, Yvonne!
    Leuk dat jullie weer een weblog bijhouden, heel veel succes en vooral veel plezier!

• 03 Februari 2010 - 15:29

Willem Berend:

vanmorgen kwam de therapeut alvroeg even langs ik had net gedoucht,toen moest ik nog eenpaar proefjes doen en dat vond ze goed en mocht ik naar huis ikvoel mij ook erg goed om weer thuis te zijn net 6 dagen snel he.papa zijn jullie alweer een beetje aangepast aan Ghana gr

• 06 Februari 2010 - 13:20

Lenie:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel succes in Ghana enne niet alleen maar werken, hè :-)